Karta lojalnościowa
Postanowienia ogólne
- Organizatorem programu lojalnościowego Karta Lojalnościowa Teatru im. J. Osterwy w Gorzowie Wlkp. jest Teatr im. J. Osterwy w Gorzowie Wlkp. prowadzony w ramach własnej działalności gospodarczej przez organizatora.
- Program skierowany jest do widzów - klientów Teatru i ma na celu nagrodzenie ich lojalności i wartości zakupionych biletów, poprzez umożliwienie gromadzenia i wykorzystywania punktów z wykorzystaniem Karty Lojalnościowej Teatru.
- Niniejszy regulamin programu lojalnościowego zwany w dalszej części Regulaminem określa zasady wydawania i wykorzystywania Kart lojalnościowych.
- Na każdej karcie będą gromadzone punkty stanowiące premię za zakup o określonej wartości.
- Identyfikacja klienta i możliwość gromadzenia punktów na karcie następuje w chwili zeskanowania karty w kasie teatru w trakcie zakupu biletów.
- Uprawniona do korzystania z Karty lojalnościowej jest osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
Wydanie karty stałego klienta
- Aby otrzymać Kartę lojalnościową Klient musi złożyć u pracownika Teatru podpisaną deklarację o ochronie danych osobowych.
- Wypełnioną deklarację Klient oddaje pracownikowi Teatru i w zamian otrzymuje bezpłatnie Kartę lojalnościową.
Gromadzenie i wydawanie punktów
- Karta lojalnościowa umożliwia uzyskanie i gromadzenie punktów przyznawanych za zakup biletów na spektakle Teatru im. J. Osterwy w Gorzowie Wlkp. Posiadacz karty lojalnościowej otrzymuje 1 pkt. a za każdą złotówkę wydaną na bilet wg wzoru:
- Kupując bilet za 50 złotych posiadacz karty otrzymuje 50 pkt.
- Kartę lojalnościową Klient powinien okazać pracownikowi kasy teatru na początku zakupu biletów w celu zeskanowania karty.
- Punkty zgromadzone na koncie uprawniają do zakupu biletów w cenie promocyjnej lub odbioru gadżetu teatralnego.
- Podczas odbioru gadżetu lub chęci skorzystania z promocji na bilet klient musi przedstawić do wglądu dokument personalny potwierdzający jego tożsamość.
- W momencie wykorzystania punktów na oferty promocyjne lub wymianę na gadżety następuje pomniejszenie z karty ilości punktów zgodnie z poniższym wykazem:
100 pkt – długopis z logo Teatru
150 pkt. - płyta z muzyką ze spektaklu pt. "1980-TY"
200 pkt. – torba bawełniana z logo Teatru
300 pkt. - możliwość kupna 1 biletu z 50% zniżką
400 pkt. - możliwość otrzymania 1 bezpłatnego biletu
500 pkt. – filiżanka /kubek z logo Teatru
- Klient chcąc wykorzystać punkty na jedną z opcji promocyjnych informuje kasjera o możliwości wymiany za zgromadzone punkty.
- W transakcji zapłaty lub przyznania punktów może uczestniczyć tylko jedna karta.
- Posługiwanie się kartą przez inne osoby niż te, na których zarejestrowana jest karta stanowi złamanie zasad niniejszego regulaminu i upoważnia organizatora do anulowania transakcji, aż do zlikwidowania karty.
- Jeżeli klient w trakcie dokonywania transakcji nie okaże Karty lojalnościowej, nie będzie możliwości dopisania punktów w późniejszym terminie.
- Nie jest możliwe łączenie ani przelewanie punktów z jednej karty na inne.
- Przed zakończeniem transakcji Klient powinien poinformować pracownika kasy teatru, czy chce skorzystać z wykorzystania punktów zgromadzonych na swojej Karcie lojalnościowej.
- Informacja o stanie punktów na karcie jest dostępna tylko w kasie teatru.
- Klient posiadający Kartę lojalnościową nie może dysponować zgromadzonymi punktami w inny sposób niż zostało to opisane w powyższym regulaminie.
- Zgromadzone na karcie punkty nie podlegają wymianie na gotówkę.
- Pod pojęciem biletów rozumie się wszystkie bilety zakupione wyłącznie na spektakle repertuarowe Teatru im. J. Osterwy w Gorzowie Wlkp.
- Nie ma możliwości dodawania punktów za sprzedaż biletów na imprezy obce- impresaryjne, na których organizacje Teatr wynajmuje tylko Salę.
Postanowienia różne
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z dokonania transakcji przez osoby nieupoważnione, dysponujące Kartami lojalnościowymi m.in. na skutek kradzieży czy zgubienia karty. Jednak w przypadku powiadomienia o utracie lub kradzieży karty organizator dokona blokady karty.
- Klient po złożeniu pisemnego wniosku oraz przedstawieniu dowodu osobistego jest uprawniony do uzyskania nowej Karty lojalnościowej.
- W przypadku, gdy klient zwraca bilet, za który otrzymał punkty na Kartę lojalnościową wówczas pomniejsza się ilość punktów wynikających z wartości zakupu biletów.
- W przypadku wykorzystania Karty i Programu Lojalnościowego niezgodnie z jego celami i postanowieniami, Organizator zastrzega sobie prawo do zablokowania Karty lojalnościowej.
Postanowienia końcowe
Dane osobowe Klienta posiadających Kartę Programu Lojalnościowego Teatru im. J. Osterwy w Gorzowie Wlkp. zostaną umieszczone w bazie danych, której administratorem jest Teatr im. J. Osterwy w Gorzowie Wlkp. i będą wykorzystywane w celach związanych z prawidłowym wykonaniem przyjętych przez organizatora obowiązków wynikających z niniejszego regulaminu. Podanie powyższych danych jest dla klienta dobrowolne. Zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych
(Dz.U.z 2002r. Nr 101,poz.926) dane te będą udostępnione po złożeniu pisemnego wniosku pod adresem
Zmiana niniejszego regulaminu następuje w formie pisemnej i jest dostępna w Teatrze im. J. Osterwy w Gorzowie Wlkp. ul. Teatralna 9, 66-400 Gorzów Wlkp.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych osób korzystających z Kart Stałego Klienta Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L119/1) informujemy, że:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Teatr im. J. Osterwy w Gorzowie Wlkp., ul. Teatralna 9, 66-400 Gorzów Wlkp., kontakt e-mailowy pod adresem: kadry@teatr-gorzow.pl
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:
Korzystania przez Państwa z Kart Stałego Klienta, w tym zamieszczenia Państwa danych jak imię i nazwisko oraz numer telefonu w bazie osób korzystających z Kart Stałego Klienta, na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
wykonania przez Administratora prawnie ciążących na nim obowiązków w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. RODO w zakresie, w jakim przewidują to przepisy szczególne,
c)zrealizowania prawnie uzasadnionego interesu Administratora, tj. w celu ustalenia, obrony lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. RODO.
- Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych, podmioty z którymi Administrator zawarł umowy o współadministrowanie danymi osobowymi oraz inne podmioty, którym dane mogą być udostępnione przez Administratora na podstawie obowiązującego prawa.
- Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
- Państwa dane osobowe przetwarzane w celu wskazanym w pkt. 2 lit. a będą przechowywane przez okres jaki będziecie Państwo korzystać z Kart Stałego Klienta, do czasu rezygnacji z Karty.
- Państwa dane osobowe przetwarzane w celu wskazanym w pkt. 2 lit. b i c będą przetwarzane przez okres wynikający z przepisów prawa w tym m.in. prawa podatkowego, rachunkowości, kodeksu cywilnego, obowiązków archiwizacyjnych lub w przypadku dochodzenia roszczeń do czasu prawomocnego zakończenia postępowania w danej sprawie.
- Przysługuje Państwu prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu, o ile będzie istniała faktyczna i prawna możliwość realizacji tych praw.
- Przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody w przypadku kiedy dane są przetwarzane na podstawie udzielonej przez Państwa zgody tj. pkt. 2 lit. a. Zgoda może zostać wycofana w dowolnym momencie, poprzez wysłanie wiadomości o wycofaniu zgody na adres mailowy kadry@teatr-gorzow.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku gdy przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
- Przetwarzanie Państwa danych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.